Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Duktiga jag! :)

Av Rebecca - 3 november 2011 09:36

Har nu kommit hem från stallet, tidigt, jagg veeeet visst e jao duktig    Red bara lite och mockade, han var fiinis som vanligt!


Sen nu ska jag byta om och fixa mig lite för att jag och Lulle bulle ska till Lund!    


Men först måste jag göra min bokrecension...


Bloggar mer sen om jag inte dött!!  


Jag vid midsommarstången  


   

Och ja för att jag älskar Lulle så mkt så läger jag ut dennna super duper finiga bilden på oss!!    



Pööööössssssss

 
 
lulle-bulle

lulle-bulle

3 november 2011 12:28

Hahahaha, älskar bilden, härlig min!
ÄLSKAR DIG MED!!!!!!!!! <33333

http://lullebulle.devote.se

Rebecca

3 november 2011 12:50

hahaha den är ju bara skit snygg!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 15 november 2011 16:14


  .. så har jag inte bloggat på ett tag, men det är så att vi har så  sjukt mkt i skolan och jag jar ju hästen också att ta hand om så det blir rätt mkt. Men när jag  har tid så kommer jag att blogga      Så idag har jag varit i skolan och vi g...

Av Rebecca - 8 november 2011 21:26


Kolla på Buffy nu   Den är den bästa serien som jag kollat på, faktiskt lite bättre än VD..         Jag vet jag ser intet helt normal ut....  ...

Av Rebecca - 8 november 2011 20:51

har shit mkt i skolan nu så förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag har tagit foto på min väska som är propfull mede läxor som vi har denna veckan!!!!         Har räknat ut (duktiga jag!) att vi har 8 läxor denna veckan!!!   Försöker...

Av Rebecca - 8 november 2011 17:30

Nu har jag hittat en fin gård, lågt lågt lågt lågt lågt lågt pris   http://www.hemnet.se/bostad/gard-5rum-Ostra-karaby-eslovs-kommun-Ostra-karaby-317-2903035   Kommentera gärna vad ni tycker      Fast jag tror ändå inte att vi kommer köpa n...

Av Rebecca - 5 november 2011 21:19

Har tråkigt så sitter vid camen och fotar lite egopics   Här kommer lite bilder                   Pööööööööööööööööööössssssssssssss ...

Presentation


Hej jag heter Rebecca men kallas för Becca. På den här bloggen kommer jag att prata mest om hästar och vad jag gör på fritiden, alltså den här bloggen kommer att handla om mitt liv!!
Hoppas ni gillar den :D

Pööööössss

Vilket språk?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni det blåa temat?
 Ja, det är shiiit snyggt!!
 Helt okej
 Asså lite mkt blå..
 blääääääääää

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Det jag lever för!

 

Nasse  

 

Puh  

 

Bönan I LOVE U

 

Trocke  

 


Ovido - Quiz & Flashcards