Alla inlägg den 3 november 2011

Av Rebecca - 3 november 2011 12:52

Har gjort lite matte och skrivit lite på bokrecensionen men det går inte så bra   har glömt mallen till bokrecensionen i skolan, SMART!? och sen matten fattar jag mig bara inte på!!! Räknar som det står attt jag ska göra men det blir ändå inte rättt!!!!!! ÅHHHH hatar att behöva göra läxor på lovet!!!!!! 

Men kl 3 så sticker jag och Lulle till Lund som jag sa innan, ska kolla på hennes träning!  


Just nu sitter jag och sprejar rummet med parfym för det luktar skit   Hoppas nu det försvinner för jag vill inte ta slut på min parfym!! 


Pöööööösssssss ska äta Lunch nu, PAJ!!!  

  

Av Rebecca - 3 november 2011 09:36

Har nu kommit hem från stallet, tidigt, jagg veeeet visst e jao duktig    Red bara lite och mockade, han var fiinis som vanligt!


Sen nu ska jag byta om och fixa mig lite för att jag och Lulle bulle ska till Lund!    


Men först måste jag göra min bokrecension...


Bloggar mer sen om jag inte dött!!  


Jag vid midsommarstången  


   

Och ja för att jag älskar Lulle så mkt så läger jag ut dennna super duper finiga bilden på oss!!    



Pööööössssssss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Rebecca men kallas för Becca. På den här bloggen kommer jag att prata mest om hästar och vad jag gör på fritiden, alltså den här bloggen kommer att handla om mitt liv!!
Hoppas ni gillar den :D

Pööööössss

Vilket språk?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni det blåa temat?
 Ja, det är shiiit snyggt!!
 Helt okej
 Asså lite mkt blå..
 blääääääääää

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Det jag lever för!

 

Nasse  

 

Puh  

 

Bönan I LOVE U

 

Trocke  

 


Ovido - Quiz & Flashcards