Alla inlägg under oktober 2011

Av Rebecca - 31 oktober 2011 19:50

Har bakat en banan kaka till pappa för att han hade önskat sig det imorse! Sen kom mamma hem från jobbet vid ett tiden och vi stack ut till hästarna för att rida, Nasse var super pigg och ville galoppera hela tiden  


Sen när jag kom hem så... sååå...... Nä jag gjorde nog inget... elr jag tittade på TV..... Det gälls ju som ngt man gör  


Den filmen jag la in innan den har jag försökt lägga upp i flera veckor!!! Men nu äntligen så funkade det   


Hoppas verkligen att appen kommer snart  


Till höger så ser ni stampe (Tussi mi kisse) för typ ett och ett halvt år sen när hon var kattunge   Jätte Göölig!!

 

Stampe nu, hon har typ växt en halv meter känns det som   


Pööööööösssss

Av Rebecca - 31 oktober 2011 10:31

Känner att jag har riktigt mkt att göra idag...   Hahaha nä men i helgen har jag haft väldigt mkt att göra  

Kan berätta :


I Lördags så gick jag upp tidigt för att rida Puh för sista gången   och sen stack vi till vellinge för att köpa en ny kavaj till mig, vi köpte en skit snygg grå kavaj, sen åkte vi till hööks och letade efter chaps men istället hittade vi ett vinter täcke till Nasse   och sen gick vi in på horze och där hittade vi ett par skit snygga mountain horse chaps som mamma köpte till mig      


Sen i igår så dressyrtävlade vi (jag och Julia) på SR, det var en lagtävling och vi kom 6:a   Jag fick 61 % och det fick Julia med  


Bild på Nasse och jag första hoppträningen   

    



Pöösssssss
 

Av Rebecca - 26 oktober 2011 15:09

har precis kommit hem från skolan och det var ganska chilla ida oxå, på första lektionen kollade vi på film och andra lektionen så gjorde vi typ en pjäs, sen åt vi ngt äckligt till Lunch :S Sen på spanskan tittade vi på film och på Idrotten så tittade vi på....... FILM!!!! Hahahaha väldigt mkt film märkte jag   ska göra läxa nu sen sticka till Nasse och hoppträna  


Pööössssssss  

Av Rebecca - 25 oktober 2011 20:29

Har precis varit i Lund med bästa Elli och Fieez på Nova Lund! Sen skulle vi hem med bussen så då tog vi 5:an och Fieez hoppade av vid bankgatan och sen skulle jag och Elli vidare till centrum, men den dumma busschaffisen seriöst dumpade oss vi komvux!!!  och sen ringde vi Fieez för att berätta och då hade hon blivit nobbad av sin chaffis, för när hon skulle gå på 130:an så sa han som satt i båset " jag är ledig!" och Fieez bara "NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ", så vi ringde världens bästa mamma som kom och hämtade oss!! ♥ 


tycker synd om Lulle och för ngt hemskt har hänt men får inte sprida det...

Lulle du är BÄST!!!!! Kom ihåg det om du läser detta! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Köpte inget på Nova men hade skit kul, kommer lite bilder ngn dag  


pöööösssssssss 

 
Av Rebecca - 24 oktober 2011 14:56

hmmm, assså jag tror att jag ska dressyrträna ida men mmin tränare är liksom typ höggravid så jag vet inte   Men jag åker dit ändå och kollar annars är det väl bara att rida sj  


Skolan ida har varit ganska chill och här kommer dagens citat av Julia (mi syrra)

Julia: alice ringde precis och sa att det är typ någon fn dag imon ocg då ska man ha med sig pengar till skolan

Mamma: jaha, hur mkt vill du ha med dig då?

Julia: 50 typ!?

Mamma: 50?!  

Julia: Mindre då...

Mamma: men då känner jag mig snål..

Julia: 100?!

Mamma: Nä nu räker det!!!

Julia: asså jag undrade om du var helt 100 på saken -.-


hahahah det var skit kul!!!


    

Jag och Lulle när vi stog i caféet  


Pööööösssss 

 
Av Rebecca - 23 oktober 2011 19:45

Har precis kommit hem från Nasse, hoppade honom, hoppade bara 80 men han var superfin!! 


Så då kommer vi till dagens resultat..... Vi kom..... *trummvirvel*......


3 I LAG!!!!!!


asså jag mennar första omg så hade vi en felfri (MIG!) och sen andra omg 2 felfria och idag totalt hade vi 6 felfria!!!


själv så gick det inte så bra.... kom till 5 hindret innan han inte orkade mer..... Sen i omh så kom jag inte igenom starten  


Pöööössssssssss  

Av Rebecca - 23 oktober 2011 07:33

Asså fatta så läskigt det är typ en 90 år gamal gubbe som säger att jorden ska gå under idag  och så samtidigt började ett kärnkraftverk att brinna!!! Har för mig att kärnkraftverk är inget att leka med!!  Är lite rädd nu asså...


Så lite roliga blir det nu än det dystra ovanför  

Idag ska jag ju tävla i allsvenska och det är då ett helt lag som tävlar mot andra lag, och det har inte gått så bra de andra gångerna... Men jag känner att idag känns det som om vi kommer klara oss till omh      


Häär är en bild på vårt lag! Från vänster: Pia (lagledare), Julia L (Eldon), Julia S (Jambalaya), Emilia (Spirit), Jag (Nalle Puh!!), Ellinor (Fonzie), Hanna (Eliott), Julie (Smedhults Ärland) och Julia P (Nässlehults Girlpower)


Så det var alla i laget. Igentligen är det inget dåligt lag men det är bara precis på marginalen att vi inte klarar oss   Men idag klara vi det!!!


Heja, heja, heja SR SR SR


pööööösssssssss 

Av Rebecca - 22 oktober 2011 21:36

asså jag måste nog vara jätte trött  okej ska berätta nu vad som hände..


Höll precis på att göra pastasallad och åt godis samtidigt sen skulle jag lägga ner grönsakerna i en skål som jag hade framför mig bredvid godiset... och ni kan ju gissa vilken skål jag la det i   ´jooo GODISSKÅLEN!!!!!   Så nu blev allt godis paprikat!! huhuhu jag gillar inte paprikat godis  


Pööööössssss och gooodnaaatt!!!   

Presentation


Hej jag heter Rebecca men kallas för Becca. På den här bloggen kommer jag att prata mest om hästar och vad jag gör på fritiden, alltså den här bloggen kommer att handla om mitt liv!!
Hoppas ni gillar den :D

Pööööössss

Vilket språk?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni det blåa temat?
 Ja, det är shiiit snyggt!!
 Helt okej
 Asså lite mkt blå..
 blääääääääää

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Det jag lever för!

 

Nasse  

 

Puh  

 

Bönan I LOVE U

 

Trocke  

 


Ovido - Quiz & Flashcards