Alla inlägg den 2 november 2011

Av Rebecca - 2 november 2011 17:15

Här kommer lite bilder från hoppningen!!  


                                                     







   

Det var alla bilder från hoppningen av hinder sen blev det lite annan hoppning också...


    

Hoppas det är okej med den bilden!  



Sticker till stallet nu för att hoppa min polle, seeeeees  


Pöööööööööööööööössssss 

Av Rebecca - 2 november 2011 15:12

Hemma från träningen med Julia nu, fotade så det kommer bilder sennar men nu måste jag baka annars blir paappa sur   


Pöööösssssssss

Av Rebecca - 2 november 2011 09:41

Sticker till stallet nu och hinner nog inte blogg mer sen så HEJDÅ FÖR NUUU!!!!


Pööööööööööööööösssssssss   

Av Rebecca - 2 november 2011 08:24

Sitter och tittar på Rosa med Julia på datorn, ska snart till hästen (Eldon) för att Julia ska hoppträna honom hos Elli (klicka på Elli för att komma till hennes blogg)   jag måste gå med henne dit för att mamma och pappa jobbar sen cykla hem äta och sen tillbaka till nästa häst   Mycket att göra ida       

Finaste Nasse när han var ren en gång i tiden   


Pööööössssssssss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Rebecca men kallas för Becca. På den här bloggen kommer jag att prata mest om hästar och vad jag gör på fritiden, alltså den här bloggen kommer att handla om mitt liv!!
Hoppas ni gillar den :D

Pööööössss

Vilket språk?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni det blåa temat?
 Ja, det är shiiit snyggt!!
 Helt okej
 Asså lite mkt blå..
 blääääääääää

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Det jag lever för!

 

Nasse  

 

Puh  

 

Bönan I LOVE U

 

Trocke  

 


Ovido - Quiz & Flashcards